Rendszeres olvasók

2012. december 30., vasárnap

Üveggömb


Szól a dal,
Hallod a fájdalom meghal.
Mindennek vége,
Kihalt belőlem az élet.
Itt maradtam, megkövült világ végén,
Megcsillant az ezüst holdfény, tőröm élén.
Hollók raja lepi be a gyémántleplet,
Sikolyok ereje töri meg a jeget.
Keresztem elporladt, elégett már,
Hamu és por, tovaszállt.
Sóhaj a halál karjaiban,
Megmártózom emlékek habjaiban.
Fuldokoltam, mikor megláttam arcod,
S Te csak a hazug szót mondod.
Szerettelek, ne tudd mennyire,
Hiába fáradoztam, elmosta minden.
Vége a fénynek, belehullok a mélybe,
A hiány, hogy nem vagy velem, csak úgy éget.
Kezemben egy üveggömböt tartok,
Úgy zuhanok.
Kezembe zárom,
Erős fájdalom.
Nincs már több remény, hogy szeresselek,
Oda pusztulok, hol elporladt minden.
Elfoszlok, s lehunyom szememet.

Nyári Hajnal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése