Rendszeres olvasók

2016. május 7., szombat

Farkas Ilona: Ó MÁJUS





 
Farkas Ilona:  Ó, május !


Vágyéhes szerelem, menyasszony mosolya,
dúslombú tavasznak kifeslett bimbója;
a csábfényű vén Hold, miriád tűzcsillag
vizeknek tükrében hamiskásan csillan.
Balzsamos szép május, édes fűszerillat,
téboly az éjszaka, kéjkábultan pirkad;
harmatcseppben fürdik az orgonavirág,
lágy szellő simogat, bársonya mennyvilág,
dübög a föld szíve, a gyönyörtől vérzik,
szenvedélyes lelkét mindenek megérzik.
Hagyom, hogy érintsen, járja át a testem,
ifjúi pezsgéssel vidítsa a lelkem;
ölelem magamhoz, csókoljon csodája:
szerelem varázsa, oltára, múzsája!


                          Filo-csibi


                       2016-05-07.

4 megjegyzés:

  1. "Szerelem zeng minden ágon, Fák oldalán, nyílt virágon"
    Ragyogó iker-versedből ez a szívem csücske.
    A blogomban cseréltem a képet, és még kettőt feltettem ehhez a vershez. Úgy gondoltam, hogy a május többet érdemel. Azért nézzél oda, érdemes, mert szépek a képek.
    Május-szépségű versedhez dobogó májusi szívemet hagyom: Ilike

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép májusi üzenet a Szerelemnek képekben és dallamban!

    Dobogó szívem hagyom: Nálad: Miki

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ilike!!!
      Hová tűnt a Május versem, én sem tudom. A tiéd én sem tudom miért van fenn kétszer? Nem volt a leveled félreérthető, s azt, hogy miért az én égiszem alatt van a Te versed, pláne nem értem. A hogy először kitörölted, jól tetted, de én akkor sem értem. Nincs olyan ismerősöd, aki érti ezt?
      Ha válaszolok Neked, akkor megjelenik, de már a blogomon!!!

      Törlés