Rendszeres olvasók

2016. október 31., hétfő

Farkas Ilona: SOHA...



   
Farkas Ilona: Soha…


                                                   Soha se kerestem valakit – rám talált,
soha se kértem a szerelmét, vonzalmát;
soha se „haltam meg”, ha érzés elmúlt tán,
soha se bántottam azért, mert vége már!

Míg szerettem – igaz, őszinte érzéssel,
míg szerettem – másról Neki nem beszéltem;
míg szerettem – testem, lelkem is szeretett,
míg szerettem – engemet csak Ő érdekelt!

Nem sírtam én az „életem drámáiról”,
nem sírtam el bánatom az előzőről;
          nem sírtam el, hogy mást mennyire szerettem,  /nagyon!/ 
 nem sírtam el, hogy fájdalmát ne növeljem!

Csak akkor figyeltem fel másvalakire,
csak akkor nézett lelkem más lelkébe,
csak akkor gyúlt bennem új lángra szerelem,
csak akkor, ha szívem régit már feledett!


Filo-csibi

2016. október 31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése