Rendszeres olvasók

2017. március 2., csütörtök

Farkas Ilona: MEGÉRTE!

Farkas Ilona: Megérte!

Küzdöttem, harcoltam igaz szerelmedért,
ám sokáig voltál átutazó vendég:
néha bekopogtál – máshol kértél szállást,
jobban szerettél, hol nem adtak rád áldást!

Háborogtam olykor – hangosan vagy némán,
de beláttam, hogy más feljebb volt a létrán;
kegyesebb volt a sors – közelebb állt hozzád,
amíg kettőnkre csal írást és pár szót szánt!

Fél szíved és szemed irányult csak felém,
éreztem és hittem – enyém lesz az egész;
megérte a hűség – szerelmed rám ragyog,
remélem sokáig égnek e csillagok:

zsongó tavasz-szellő lelkünket átjárja,
gyönyör és az öröm testünket pásztázza,
édes gyöngy-bimbóból kiserken a rózsa,
mámoros, őrült éj szerelmünk átfonja!


2017. március 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése